Dimecres, 29 de novembre de 2006

Carod assegura que el nou Govern serà sinònim de serietat, rigor i molta austeritat formal

El president d'Esquerra, Josep-Lluís Carod-Rovira, ha assegurat en les seves primeres declaracions com a vicepresident de la Generalitat de Catalunya que el nou Govern "administrarà amb serietat, rigor i molta austeritat formal" i ho farà "per sobre dels partits polítics, de les ideologies i dels orígens culturals, geogràfics i lingüístics de tothom i amb uns objectius molt clars".

Carod ha realitzat una declaració institucional a la galeria gòtica del Palau de la Generalitat poc després de la presa de possessió dels nous consellers. Per Esquerra, han promès el càrrec el conseller de Governació i Administracions Públiques, Joan Puigcercós; el conseller d’Innovació, Universitats i Empresa, Josep Huguet; el conseller de Cultura i Mitjans de Comunicació, Joan Manuel Tresserras; i la consellera d’Acció Social i Ciutadania, Carme Capdevila.

El nou vicepresident de l'executiu català ha assegurat que "ara comença l'hora de la veritat" i ha recordat que l’objectiu del Govern és "fer de Catalunya una terra d’oportunitats, de qualitat de vida social, econòmica i cultural. Un país modern amb facilitats per a l'estructura empresarial per crear riquesa i augmentar les oportunitats per a la ciutadania", ha afegit.

Carod ha destacat el ”trànsit tranquil” entre l’anterior Govern i el recent estrenat: "No hi ha hagut eufòria al balcó ni a la plaça Sant Jaume ni enlloc" i ha avançat que ”aquest no serà un govern amb color ideològic o polític, això ho tenen els partits. Som el Govern per a tots i cadascú”.