Dijous, 30 de novembre de 2006

Carod informa dels nomenaments del primer Consell de Govern

El vicepresident, Josep-Lluís Carod-Rovira, ha informat avui de la primera reunió del Consell de Govern i ha assegurat que hi ha sis o set projectes de llei que van quedar pendents la passada legislatura i que seran tractats de forma prioritària. Carod ha avançat que "tots ells pertanyen als àmbits social, empresarial, de la seguretat i del territori, inclòs en aquest últim àmbit el món rural i de l'agricultura".

Carod també ha anunciat que el president José Montilla compareixerà al Parlament abans d’acabar l’any per explicar la composició del Govern i els seus objectius. El mateix Carod i la resta de consellers ho faran a partir de la segona quinzena de gener.

En el Consell de Govern també s'hi han nomenat 18 secretaris generals. Dimarts vinent s’hi aprovaran els càrrecs de tercer nivell, que són bàsicament directors generals i secretaris generals de caràcter sectorial.

Nomenaments

Els secretaris generals nomenats per a les àrees d’Esquerra són Rafel Niubó (Vicepresidència), Jaume Oliveras (Governació i Administracions Públiques), Lluís Noguera (Cultura i Comunicació), Enric Aloy (Innovació i Universitats), Jordi Rustullet (Acció Social), Anna Pruna (Esports), i Eugeni Villalbí (Joventut).

Entre els secretaris sectorials hi ha Albert Royo (Relacions Institucionals), Miquel Pueyo (Política Lingüística), Jordi Bosch (Telecomunicacions i Societat de la Informació), Teresa Aragonès (Funció Pública), Emili Valdero (Comerç i Turisme), Antoni Soy (Indústria), Oriol Amorós (Immigració), i Marta Selva (Institut Català de les Dones). També s’ha nomenat Joan Plana com a nou director general de Funció Pública.

Josep-Lluís Carod-Rovira