Dilluns, 5 de setembre de 2005

Cid anuncia la creació de 36 nous centres escolars amb una inversió de més de 100 milions d'euros

La consellera d'Educació, Marta Cid, juntament amb el conseller primer, Josep Bargalló, han anunciat avui que el curs escolar 2005-2006 s'iniciarà amb 67 noves construccions escolars i amb la perspectiva de comptar en els pròxims cursos amb altres 36 nous centres docents amb una inversió de més de 112 milions d'euros.

Ambdós dirigents han subratllat que en dos anys (2004 i 2005) l'actual govern haurà invertit un total de 569 milions d'euros en escoles, mentre que en la passada legislatura (del 2000 al 2003) el govern de CiU va invertir 482,1 milions d'euros.

Cid ha deixat clar que "continuarem amb una línia ferma i decidida de noves construccions escolars per posar l'escola al dia", atès que el proper 12 de setembre uns 21.000 nens encara faran les seves classes en 643 mòduls provisionals. En aquest sentit, Bargalló ha afirmat que "avançar no vol dir estar on volem", però ha remarcat que la política educativa és una "prioritat del govern".

Marta Cid