Dimecres, 12 de setembre de 2007

Esquerra es felicita que per fi Maragall i Pujol parlin sense pressions i diguin el que realment creuen

La portaveu d’Esquerra, Marina Llansana, ha valorat els discursos que els expresidents Maragall i Pujol van pronunciar ahir al Palau de la Generalitat, quan van ser homenatjats amb la Medalla d’Or de la Generalitat de Catalunya. Després de la reunió de la Permanent Nacional, Llansana ha declarat que “estem molt satisfets que els expresidents Pujol i Maragall coincideixin amb el que a Esquerra hem defensat sempre: la necessitat de ser nacionalment més ambiciosos”.

Per Llansana, Pujol i Maragall “han demostrat entendre el moment actual que viu la societat catalana, que reclama la superació del marc autonòmic i un nou horitzó nacional”. La portaveu independentista ha assegurat que “valorem molt totes les aportacions que puguin fer al debat actual i que vagin orientades a reconèixer la normalitat de Catalunya al si de la Unió Europea”. “Per fi han parlat sense pressions i han dit el que realment creien”, ha afegit.

Marina Llansana