Divendres, 12 de gener de 2007

Esquerra participa en les manifestacions de Madrid i Bilbao per rebutjar l'últim atemptat d'ETA i recuperar el diàleg

Esquerra participarà demà dissabte 13 de gener a les dues manifestacions que s'han convocat a Madrid i Bilbao per rebutjar l'últim atemptat d'ETA a l'aeroport de Barajas, així com per reclamar que es recuperi la via del diàleg en el procés de pau a Eukadi.

En concret, el portaveu de l'Entesa Catalana de Progrés al Senat espanyol i membre de l'Executiva Nacional d'Esquerra, Carles Bonet, assistirà a la concentració de Madrid convocada pels sindicats UGT, CCOO i la Federació Nacional d'Associacions d'Equatorians a Espanya, que sortirà a les 18.00 h de la plaça de Colón.

Per la seva banda, la portaveu adjunta d'Esquerra al Parlament i vicesecretària d'Acció Política, Anna Simó; el diputat al Congrés Joan Puig, i el senador Miquel Bofill participaran en la manifestació que el govern basc ha convocat per demà a les 17.00 h a Bilbao amb el lema "Exigim a ETA el final de la violència. Per la pau i el diàleg" i que sortirà de la plaça del Sagrado Corazón.

Anna Simó