Divendres, 17 de març de 2017

Esquerra Republicana, amb la defensa dels drets del col·lectiu transexual

Esquerra Republicana ha fet novament explícit aquest divendres el seu compromís amb els drets de les persones transexuals en la reunió que ha mantingut amb representants de diferents entitats d'aquest col·lectiu. Durant la trobada, que s’ha fet a la seu nacional del partit, s’ha abordat la necessitat d’una llei sobre el reconeixement i protecció del dret a la identitat sexual i expressió de gènere, i també el posicionament respecte a la proposició de llei que impulsa la Federació Estatal de Lesbianes, Gais, Transexuals i Bisexuals.

Esquerra Republicana treballa estretament amb el conjunt del col·lectiu LGTBI a l’hora de canalitzar les seves demandes i continuar avançant en el seu reconeixement en l’àmbit jurídic i social. És el treball que s’està fent, per exemple, en la definició de la proposició de llei que es vol presentar al Congrés dels Diputats, que se sumarà a altres iniciatives a les Esquerra ja s’ha adherit o impulsat directament en diferents àmbits.

Esquerra Republicana també celebra la presentació, aquest cap de setmana a Madrid, de la Plataforma estatal pels Drets Trans, que reivindica una llei que deixi de considerar una patologia la transsexualitat i defensi la lliure autodeterminació de gènere.

Esquerra Republicana, amb la defensa dels drets del col·lectiu transexual