Diumenge, 27 d'abril de 2014

Esquerra Republicana participa a la manifestació del 25 d'abril a València

Esquerra Republicana ha participat avui a la tradicional manifestació del 25 d'abril a València. Enguany, els republicans han participat a la marxa sota el lema 'Cap a la República del País Valencià' i amb la presència dels candidats d'Esquerra Republicana del País Valencià a les eleccions europees, Josep-Maria Terricabras cap de llista d'Esquerra Republicana al Parlament Europeu i la secretària General d'Esquerra Republicana Marta Rovira.

El cap de llista d'Esquerra Republicana, Josep-Maria Terricabras ha destacat la situació complexa que viu el País Valencià i que requereix de 'canvis estructurals'. A més, el candidat republicà ha refermat el seu compromís 'que el País Valencià tinga també veu pròpia a Europa traslladant totes les qüestions relacionades amb el benestar, els drets civils i llibertats ciutadanes, el canvi de model productiu, la defensa de la llengua o del territori al Parlament Europeu'.

Per la seua part, la candidata d'Esquerra Republicana del País Valencià a les eleccions europees Elo Chamarro ha reinvidicat la necessitat 'que el País Valencià tinga un nou marc polític on els valencians i les valencianes poguem decidir lliurement el nostre futur'. Per a Chamarro 'l'actual situació té al País Valencià en una situació de fallida, a causa de l'espoli fiscal que patim i un model econòmic especulatiu. Des d'Esquerra Republicana defensarem al Parlament Europeu aquest canvi de model productiu, el nostre camp i territori, el nostre benestar i per descomptat el dret a decidir dels valencians i les valencianes per avançar cap a la República del País Valencià'.

El bloc d'Esquerra Republicana a la manifestació que va recòrrer els carrers de València