Dimecres, 18 de desembre de 2013

Junqueras demana al President de la Generalitat que ampliï la voluntat d’acord a d’altres àmbits com les relacions laborals o el món local

El president del Grup Parlamentari d’ERC, Oriol Junqueras, ha proposat durant la sessió de control del Parlament al President de la Generalitat que s’impulsi poder arribar a acords amplis dels partits catalans en matèria de pensions, reforma del marc de relacions laborals i reforma dels governs locals, entre d’altres.

Junqueras ha valorat positivament l’acord assolit la setmana passada en referència a la data i la pregunta de la consulta i ha mostrat la necessitat de poder arribar a acords amplis amb tots els partits en matèries tan sensibles com les pensions o les relacions laborals. Malgrat que considera que un acord en pressupostos és pràcticament impossible, Junqueras ha demanat al president que es pugui treballar en consensos amplis més enllà dels partidismes per fonamentar les polítiques econòmiques i socials que han d’enfortir Catalunya.

El president del GP ERC, Oriol Junqueras, durant la sessió de control (Foto Parlament)