Dijous, 31 de maig de 2012

Lladó: 'El PP fa detenir persones per no pensar com ells'

Esquerra Republicana demana l’absolució dels joves que han estat detinguts a l’operació policial d’avui, ja que l’organització política considera que no s’ajusten a la justícia sinó a una instumentalització del cossos i forces de seguretat del’Estat per part del Partit Popular a través del Delegat de Govern ,José Maria Rodríguez.

Segons el president d’Esquerra Repblcana a Mallorca i Secretari nacional de vertebració del partit, “és totalment intolerable el que està passant aquests dies. El PP fa detenir persones per no pensar com ells. Per lo vist Rodríguez sempre exerceix de corretja de transmissió del partit amb els cossos i forces de seguretat, de fet ja ho va fer quan va telefonar a Eugenio Hidalgo abans de ser detingut pel Cas Andratx”. Segons Lladó, es demana perquè ”no han anat a cercar al militant del Partit Popular que va produïr desordre públic en arremetre amb els seu vehicle contra la gent que es manifestava a Manacor o perquè no han detingut a la Cap de Gabinet que va agredir a un jove a la Conselleria”. Segons Lladó “aquests fets fan que la gent tengui més ganes de manifestar-se”.

Joan Lladó