Dimarts, 20 de març de 2012

Lladó es demana 'si té sentit que Rodríguez, lloctinent d’un president condemnat, lideri la policia'

Avui matí Esquerra Republicana ha fet declaracions en relació a la condemna de sis anys de presó que se li ha imposat a l'expresident de les Balears, Jaume Matas, pel cas 'Palma Arena'.

Segons el President d’Esquerra Republicana a Mallorca, Joan Lladó, 'la condemna de Matas mereix una reacció de Rajoy, ja que el president d’Espanya anuncià quan era candidat a presidir l’Estat que volia fer a Espanya el que Matas havia fet a Mallorca'. A més, Lladó es demana 'si té sentit que José Maria Rodriguez, lloctinent del primer president de la història de les Illes Balears condemnat a presó, lideri la policia. Si Rodriguez, que fou secretari general del Partit Popular i conseller d’Interior quan succeïren els fets, desconeixia el que passava davant el seu nas, no pot liderar les forces i cossos de seguretat de l’Estat i si n’estava assabentat amb més motiu no pot acupar el càrrec de Delegat del Govern'. Segons Lladó, 'és com posar un llop guardant les gallines'.

Joan Lladó