Dilluns, 30 de setembre de 2013

Lladó respon a Gómez i a Aguiló que 'tothom a Mallorca sap que qui organitzà la manifestació fou el PP'

Després de les declaracions del Conseller de Presidència, António Gómez, i la diputada del PP responsable d’educació, Ana Maria Aguiló, en les que acusaven a Esquerra Republicana d’organitzar i participar de la manifestació en contra del TIL, Esquerra Republicana ha volgut contestar a la dirigent del PP i al segon responsable del Govern.

Segons el president d'Esquerra Republicana a Mallorca, Joan Lladó, 'tothom a Mallorca sap que qui organitzà la manifestació fou el PP, és el Partit Popular qui ha generat un conflicte històric dins la societat illenca i les seves actuacions despòtiques han estat les que han omplit els autobusos. És el PP qui a unit a independentistes, federalistes, autonomistes i a molta bona gent de Mallorca no alineada amb cap ideologia concreta en contra d’una messura que té com a objectiu precaritzar l’educació pública i arraconar la llengua pròpia de les illes Balears'.