Dimecres, 6 de maig de 2015

Marta Rovira explica a Granollers la importància de construir el nou país des del municipalisme

Marta Rovira va presentar ahir la candidatura ERC-Acció Granollers, encapçalada per Pep Mur. La secretària general d'Esquerra Republicana va explicar la importància de construir el nou país des del municipalisme. I va assegurar que 'les eleccions municipals del 24 de maig son una oportunitat per triar els millors alcaldes i equips de govern amb les millors propostes i que a més siguin capaços d'assumir el procés constituent'.

Rovira va afirmar que 'tenim un país il·lusionat de poder construir-se des de la base. El territori està ple de gent normal, amb il·lusió, que, al marge de les sigles d'un partit, pensa en les millors propostes pels nostres barris i ciutats'. 'Les municipals de 2015 tracten d'això, de fer propostes, però també tracten de votar per la independència. Perquè el 27 de setembre farem el referèndum de debò, i necessitem aconseguir una majoria de vot sobiranista per començar a fer realitat aquest somni', va afegir.

En el seu torn, Pep Mur, candidat d'ERC-Accio Granollers a l'alcaldia, va explicar que, malgrat n'hi ha que diuen que les eleccions municipals són només eleccions municipals, la realitat és que 'són unes eleccions que es donen en un context mol especial, en el que el país vol un canvi cap a la independència. El nostre país sempre s'ha construït des dels pobles i ciutats. Necessitem municipis forts, amb alcaldes que recolzin el procés d'independència, que facilitin el projecte. I no volem que Granollers quedi al marge del procés sobiranista'.

Mur també va assegurar que 'tant important com votar les propostes de ciutat, és votar el futur d'aquesta ciutat i d'aquest país'. I respecte a les seves propostes, Mur va destacar un comerç de proximitat, i no només al centre; seguir treballant per millorar el benestar de la gent que pateix, activant mecanismes per a que els plans de xoc siguin eficients; forçar els bancs per a que alliberin pisos buits i els posin en lloguer tou; recuperar l'oci al centre de la ciutat, i estar al costat de les empreses i dels emprenedors amb allò que realment necessiten, fent que emprendre sigui més fàcil i facilitant els crèdits.

Presentació de la candidatura d'ERC-Acció Granollers