Dimecres, 29 d'abril de 2015

Oriol Junqueras i Pep Marrassé presenten el projecte municipal d'ERC-El Vendrell

Esquerra Republicana El Vendrell va presentar ahir el seu projecte municipal davant de més de 200 persones al Centre Cívic l’Estació.

Després d’un homenatge als re-fundadors del partit a la ciutat, l’alcaldable Pep Marrasé, va explicar que allò que el va motivar presentar-se com a cap de llista per a aquests comicis va ser la incorporació de gent nova al projecte i que, entre tots, 'proposem canviar les coses'.

Com a capital de comarca del Baix Penedès, El Vendrell vol esdevenir municipi membre de l’Associació de Municipis per la Independència (AMI) i 'refermar-nos com una baula important per les eleccions del 27S', declarava Marrasé.

A l'acte de presentació de la candidatura van participar-hi el president d’ERC-El Vendrell, Jaume Vallès, i el president del partit, Oriol Junqueras, que van destacar la importància que tenen les eleccions municipals del proper 24 de maig pel futur de Catalunya.

Junqueras va emfatitzar la implicació d’Esquerra Republicana en serveis socials, en un discurs que va emocionar els assistents: 'No ha de guanyar qui té més diners, ha de guanyar la gent, el poble. Volem una vila que destini els diners a les necessitats de la seva gent, a eixugar el deute, el rebaixar els impostos i a millorar l'educació, la sanitat i el transport'.

El president d'ERC va ressaltar que 'dotar-nos de les millors eines, depèn de nosaltres. Això és tan important com les escoles dels nostres fills o els nostres hospitals'. 'Si és tan evident que depèn de nosaltres, el 24, el 27 guanyarem. Si no ens hem rendit quan érem pocs, no ens rendirem ni ens cansarem ara. Com que no ens rendirem ni ens cansarem, guanyarem!', va concloure.

L’entusiasme de Marrasé va fer aixecar els assistents, que omplien la sala i part del rebedor: 'Em tindreu al vostre costat, amb la gent, amb el Vendrell i amb el #NouPaís'.

Presentació de la candidatura d'ERC-El Vendrell