Dimecres, 29 d'abril de 2015

Oriol Lladó: 'Portem 4 anys dient que no ens agrada la manera de fer política a Badalona. El 24 de maig començarem a dir Sí'

ERC-Avancem-MES-JERC presenta la seva candidatura per a les properes eleccions municipals del 24 de maig davant més de 200 persones al Teatre Principal de Badalona

L’acte va comptar amb la presència de Marta Rovira, secretària general d’Esquerra Republicana, que va destacar la importància dels propers comicis municipals 'perquè són la primera volta de les eleccions del 27S'. En referència als alcaldables d’ERC, Rovira va afirmar que 'han de ser molt agosarats per combatre l’atur i generar oportunitats des dels ajuntaments' i va afegir que 'tenim un país viu, un país que viu d’il·lusió. Tornarem la dignitat a la política'.

També va participar en l’acte Joan Ignasi Elena, fundador d’Avancem, que va dir que la candidatura d’ERC de Badalona té la responsabilitat de liderar el canvi a l’ajuntament i netejar la ciutat de l’odi i la confrontació impulsada per l’actual govern municipal.

Finalment, va ser el torn de l’alcaldable d’ERC-Badalona, Oriol Lladó, que va mostrar la voluntat de canviar la forma de fer política: 'portem 4 anys dient que no ens agrada la manera de fer política a Badalona. El 24 de maig començarem a dir Sí'. Lladó va assegurar que la candidatura que lidera 'es postula com a alternativa de govern. El moment és greu, el nostre compromís total. Garantirem ambició i estabilitat'. L’acte va acabar amb l’alcaldable agraint al públic la seva assistència i amb una foto de família dels membres de la llista.

Acte de presentació de la candidatura de Badalona