Dijous, 18 d'agost de 2005

Puig celebra que el ministeri de Medi Ambient confirmi l’ús públic de la piscina de Pedro J. Ramírez

El diputat al Congrés Joan Puig ha mostrat la seva satisfacció després de conèixer la ratificació que ha fet avui el ministeri de Medi Ambient sobre l’ús públic de la piscina de Pedro J. Ramírez al seu xalet de Mallorca. Puig ha assegurat que “ens alegrem que el ministeri de Medi Ambient desmenteixi l’ús privatiu de la piscina, perquè ens dóna la raó i l’instem a seguir per aquest camí, per fer complir la Llei de Costes i garantir el dret de pas a tot el litoral”.

Puig també ha criticat els diversos dirigents del PP i d'Unió com Matas, Zaplana o Pelegrí “que ens havien acusat d’envair la privacitat de Pedro J. Ramírez i ara han quedat en evidència”. Cal recordar que Puig va participar dissabte passat juntament amb el president d’ERC a les Balears, Joan Lladó, una diputada al Parlament balear del PSM, regidores d’Esquerra Unida del municipi de Son Servera i també de representants dels Verds i d’entitats culturals en un acte de protesta davant del xalet del director de El Mundo a la zona coneguda com la Costa dels Pins.

Els concentrats van voler pressionar així el Govern central per reclamar que es garanteixi el dret de pas pel camí de ronda, ara per ara impedit per l’ús privat de la piscina que es troba en una zona marítima terrestre vulnerant la Llei de Costes. Esquerra recorda que fa mesos que està fent preguntes orals i per escrit al Congrés per acabar amb aquesta situació i ha mostrat la seva satisfacció després que avui el ministeri hagi confirmat que és absolutament fals que hagi concedit l’ús privatiu de la piscina a Pedro J. Ramírez. El diputat d’ERC també ha afegit que aquest setembre sol·licitarà la compareixença de la ministra Narbona al Congrés per tractar sobre el mateix assumpte.

Joan Puig