Diumenge, 14 d'agost de 2005

Puig exigeix al ministeri de Medi Ambient que faci respectar la Llei de Costes i recuperi l'ús públic de la piscina del xalet de Pedro J. Ramírez a Mallorca

El diputat al Congrés Joan Puig ha exigit al ministeri de Medi Ambient "una actuació en ferm per fer respectar la Llei de Costes i que es recuperi l'ús públic" d'una piscina ubicada a Son Servera (Mallorca), a primera línia de mar, que el director de El Mundo Pedro J. Ramírez utilitza de manera il·legal dins del seu xalet privat.

Puig va participar dissabte en una protesta amb el president del partit a les Balears Joan Lladó i membres del PSM, Esquerra Unida i Els Verds, entre d'altres. Aquests grups denunciaran dilluns l'empresa de seguretat i els propietaris de la finca per les lesions que van patir alguns dels participants en l'acció. Puig ha recordat que Esquerra ha presentat des de finals de 2004 una sèrie de preguntes al Govern espanyol que encara ha de contestar. El passat mes de maig el ministeri de Medi Ambient va publicar un decret on suspenia l'ús públic de la piscina durant tres mesos i exigia un projecte tècnic de seguretat. Ambtot, el diputat al Congrés ha assenyalat que mai s'ha suspès el dret de pas que es garanteix en ser zona marítima terrestre.

Joan Puig