Dimarts, 7 d'octubre de 2014

Rovira: ‘No volem pagar ni un euro de la indemnització destinada a salvar les aventures de la casta política i econòmica amb el projecte Castor’

La portaveu del Grup Parlamentari d’ERC, Marta Rovira, ha assegurat que ‘no volem pagar ni un euro de la indemnització aprovada pel Govern espanyol destinada a salvar les aventures de la casta política i econòmica amb el projecte Castor’. Rovira ha reiterat 'Esquerra Republicana emprendrà accions des de tots els fronts; parlamentaris: a Catalunya, a Madrid, i al Parlament europeu. Treballem per evitar que aquest nyap recaigui en els contribuents i per garantir que es depurin responsabilitats polítiques'. ’Ho batallarem fins el final’ ha reblat.

La portaveu parlamentària d’ERC ha recordat que ‘mentre el Govern espanyol aprova aquesta indemnització vergonyant per altra banda el Tribunal Constitucional a instàncies governamentals suspèn el decret de de pobresa energètica destina a ajudar 300.000 famílies per afavorir aquesta casta política i econòmica. Actuen,un cop més, en favor de les grans empreses i oligarquies, sobretot de les elèctriques'.

El missatge està molt clar, el 9N votarem

Sobre la Consulta del 9 N , Marta Rovira ha explicat que ‘el missatge està molt clar: la Consulta va endavant. Després de la reunió de totes les forces polítiques favorables a la Consulta s’han reobert els tràmits, s’ha posat en marxa la Comissió de Control i hi ha una campanya institucional. La consulta va endavant i treballem incansablement perquè el Govern consulti els catalans amb plenes garanties democràtiques el 9N’.

La portaveu parlamentària d'ERC, Marta Rovira.