Dilluns, 17 de novembre de 2014

L'important després el 9N és el què i el quan, el com ve després

La portaveu nacional d'Esquerra Republicana, Anna Simó, ha explicat que 'després del 9N i del clar resultat, cal que parlem clar i tinguem un full de ruta clar, Esquerra Republicana ja hem presentat el nostre. L'important ara és el què i el quan, el com ve després'.

Simó ha explicat que en resposta al 9N Esquerra Republicana ha presentat el seu full de ruta i recull adhesions molt diverses i transversals treballant per ampliar-les. 'Hem de fer possible que després de les eleccions constituents el més aviat possible es formi un govern d'ampli espectre per dur a terme un procés constituent que tampoc s'ha d'alllargar en el temps'.

Ni l'estratègia de la por, ni tunnejar el cafè per a tots, ni un lifting constitucional

Simó ha valorat les diferents respostes expressades per diferents formacionas polítiques. De l'estrategia del PSOE expressada a la trobada de Saragossa assegura que no hi ha cap proposta concreta. 'Crear una subcomissió dins de la comissió constitucional del Congreso no és cap proposta, no respon al mandat ciutadà proposar un lífting constitucional ni tunnejar el cafè per a tots'.

En el mateix sac cau l'anunci del president del Govern espanyol de visitar Catalunya dissabte vinent per explicar la seva resposta. 'No és com ho expliques, sinó el que expliques. Els arguments de la por emparats en una Constitució i una legalitat intocables no serveixen'.

La portaveu nacional d'Esquerra Republicana ha assegurat que 'aquestes respostes no van enlloc, segueixen errant en el diagnòstic i per tant en la resposta que se'n deriva.'

La portaveu nacional d'Esquerra Republicana, Anna Simó