Dimecres, 23 d'abril de 2014

Hi ha un problema entre alguns policies amb allò que és català i ni tan sols el reconeixen

El diputat d’Esquerra Republicana, Joan Tardà, ha reclamat al director general de la policia que prengui mesures perquè 'alguns son gentussa', són gent que 'no defensa els drets dels ciutadans i que han mostrat en moltes ocasions odi cap allò que és català'.

El diputat independentista ha afirmat a  la Comissió d'Interior ha afirmat que el govern espanyol no és capaç de 'depurar aquesta gentussa' que ara són funcionaris policials. Tardà ha posat com a exemple d'aquesta situació l'agressió a Rafel Martín durant el partit de la final de la Copa del Rei a València i ha recordat que Esquerra Republicana ja va demanar la compareixença del Ministre de l’Interior per una agressió a Madrid fa dos anys. Per a Tardà el principal problema és que 'no es busca posar solució a aquest problema, es nega la seva existència i res més'.

El diputat ha recordat que la persecució “a les estelades” va contrastar durant la final de la Copa del rei de futbol amb la presència de simbologia nazi que va estar present sense que la policia actués.

Joan Tardà