Dilluns, 17 de març de 2014

Terricabras recorda que el cas de Crimea no tés res a veure amb el cas de Catalunya o el d'Escòcia

El cap de llista d'Esquerra Republicana a les eleccions europees, Josep-Maria Terricabras, ha explicat en la roda de premsa posterior a la reunió de la permanent nacional del partit que 'som partidaris que la gent voti però sempre amb totes les garanties. El cas de Crimea no s'assembla res al nostre, allà ens trobem amb una ocupació militar i sense cap control internacional. Sembla d'una certa mala fe que quan es discutia l'acte de separació voluntària d'Estònia i Letònia respecte de la URSS des d'Espanya es deia que no tenia res a veure amb Catalunya, i ara que es tracta d'una annexió amb una ocupació militar i sense garanties internacionals es diu que si té a veure amb el cas català. Evidentment el cas de Crimea no té res a veure amb el cas de Catalunya o el d'Escòcia'.

Pel que fa a les eleccions europees del proper 25 de maig Terricabras ha assegurat que 'a Europa anem a treballar per Europa però com a catalans, Si algú a Europa no sabés que som catalans haurem fet un servei penós als nostres electors'.

Josep-Maria Terricabras