Arran del moment polític que està vivint aquests dies Catalunya, i dels moviments anunciats o realitzats per algunes empreses, en el sentit de moure la seva seu social fóra del territori català, s’ha iniciat el debat sobre si el boicot contra aquestes empreses és pertinent o no. ...
Treballem per promocionar un model comercial arrelat a la trama urbana, modern i dinàmic. Amb una pluralitat d'oferta i equilibri entre formats, com una peça essencial per a la cohesió social, la coherència urbanística i la identitat i l'atractiu de la ciutat. ...
No a un estat que limita la promoció exterior del nostre país, com és el cas del sistema aeroportuari centralitzat Recentment hem pogut saber, més enllà de que l'estat espanyol és una excepció mundial en la gestió centralitzada del sistema aeroportuari, que un conveni relativament nou firmat entre Rússia i Espanya pels vols transsiberians que tenen com a destinació una ciutat no russa, estableix que Madrid sigui l'única ciutat d'origen i destí dels vols que passen per aquest espai aeri rus. ...
Aquest dijous 16 de febrer, en el marc de la campanya participativa "La República que farem", va tenir lloc la jornada "El model comercial de la República Catalana" en la que en Carles Soriano, president de la sectorial de Comerç, Turisme i Consum, va presentar els pilars de la República en aquest àmbit: http://www. ...
En un moment de canvis i oportunitats, hem de tenir més en compte que mai un sector cabdal per Catalunya com és el comerç. Avui, a Catalunya, tenim més de cent mil comerços i més de vuitanta mil empreses que ocupen al voltant de tres-cents mil treballadors. ...
La consolidació progressiva els darrers anys d’un model turístic de masses a les principals destinacions turístiques del nostre país, planteja nous reptes de gestió del fenomen que requereixen una sèrie de polítiques per tal de donar resposta a noves necessitats o problemàtiques, per exemple, en relació a les grans aglomeracions i l’ocupació intensiva de l’espai públic. ...